![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEjUo3rcYopOVfnv2jWRMfWHYcrcNf7OoGPz0ZI4NHTbPwupMMbpStAXvkt9GO0Okt3FBa1SAgyAVxvwlHeEROVqaPXbK95JCnI7PN4NJdLgdiv43cdwU7i80gWexAiSflQUrHduhYs0I/s320/3.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhME6nNq1OlcHwUvADrfyIXd6oy8Daxtke2TmFfMTZNCLJsLklfdztliYz85mtOtZt1DIx11l9DHc3A1gLYM6_I9CxPlXf3DTHqV5DF0UGVP0mIHJstuQqyYYqcDssc5lGmx9Nr3xfpxOo/s320/1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgw7i4hOSqBh-CxP3gupqnyHFbI9-Kl-lPkvMpuu_VTsiwuGaCaOaSWebiQWKM-T5sC9oaofQ1tTFHt2kGnepG3jBNYPjwmOswqAxvEjoV_vini1heTQxR1JiN2OLtxCg4O94kwLa4z3DE/s320/2.jpg)
Японската компания представи и европейската версия на обновения
Hilux. Наред с външните промени, от компанията са обърнали специално внимание на интериора, като използваните материали вече са с по-добро качество. Дизайна на арматурното табло е изцяло нов, а мултимедийната система е с 6.1 инчов тъчскрийн екран.Под предния капак място ще намира 2.5 и 3.0 литрови D-4D агрегати с мощност 144 и 170к.с. снабдени с филтър за твърди частици. По-големия агрегат ще се предлага само за версията с двойна кабина и ще бъде куплиран серийно с автоматична трансмисия. Задвижването ще се осъществява посредством задните колела, като ще се предлага и опция за задвижване 4х4. За сега цени не се съобщават, но те ще станат ясни по време на автоизложението във Франкфурт, през септември месец.